Koleksi Ayat-ayat Jiwang Khas untuk Kekasih Anda... Menangis bila Lihat foto ke3 .. Wajib "SHARE" buat Kekasih Hati Anda ..

loading...
Jangan menangis bila sekarang aku akan melupakanmu, kerana aku telah menangis ketika kamu mencintai dia yang lain, jangan tanyakan cinta padaku, kerana cintaku telah terkubur bersama perginya dirimu.
Koleksi Gambar Ayat Jiwang Untuk Pasangan Kekasih
Gambar Ayat Jiwang Untuk Pasangan Kekasih 1
Perempuan mampu senyum walau terluka, mampu tahan walau perit, mampu bahagia walau hakikatnya kecewa. Dia selalu berpura-pura kuat walaupun kadang dia dah terlalu penat untuk bertahan.
Kata orang, lebih baik dicintai daripada mencintai. Tapi bagiku, lebih indah untuk saling mencintai.
Koleksi Gambar Ayat Jiwang Untuk Pasangan Kekasih
Koleksi Gambar Ayat Jiwang Untuk Pasangan Kekasih
Koleksi terbaik Gambar Ayat Jiwang Untuk Pasangan Bercinta
Cinta tak kan hadir, Rindu tak kan berbunga, andai bertepuk sebelah tangan.
Hargai saya selagi masih cinta, kerana bila cinta itu pergi, ia tidak akan meminta apa-apa pun lagi.
Terkadang, tuhan hanya mempertemukan, bukan menyatukan.
Sejak awak hadir dalam hidup saya, saya sentiasa ceria. Terima kasih awak.
Bila waktu tak mengizinkan kita untuk terus bersama, maka izinkan aku untuk terus menyimpan mu di dalam hati ku selamanya.
Kita pernah saling berjanji sebelum pada akhirnya saling mengingkar.
Tolong jangan curi hati nih, kalau tak tahu nak menghargai. Tolong jangan curi hati nih, kalau sekadar nak melukai, dan tolong jangan curi hati nih jika ingin membuat diri ini derita.
loading...

0 Response to "Koleksi Ayat-ayat Jiwang Khas untuk Kekasih Anda... Menangis bila Lihat foto ke3 .. Wajib "SHARE" buat Kekasih Hati Anda .."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close